pište na

INFO@MONEYMONT.CZ

kde nás najdete

PODOLSKÁ 1140/3, PRAHA

Časté dotazy

 

Na co mohu použít úvěr či jiný finanční produkt od MONEYMONT s.r.o.

Odpověď:

Naše úvěry a další finanční produkty, které naše společnost nabízí , jsou určeny pro podnikatele jak fyzické osoby, tak i právnické osoby a můžete je použít na cokoliv při svém podnikání. Nejsou účelově vázány, nezkoumáme registry a to jak bankovní tak i nebankovní, nedokládáte příjem a záleží tedy jen na Vás na co peníze od nás použijete. Jedinou základní podmínkou je, že peníze poskytujeme oproti zástavě. Jako zástava může sloužit: nemovitosti všeho druhu (lesy, pole, domy, byty, průmyslové a výrobní areály) automobily, stroje a zařízení,  starožitnosti, drahé kovy, elektronika, zajištěné pohledávky , akcie a obchodní podíly. Obecně lze říci, že jako zástavu lze akceptovat vše co má nějakou hodnotu, kterou lze vyčíslit v penězích.

 

Jaké produkty nabízíte? Kde mohu zažádat o úvěr či jiný finanční produkt, který nabízíte?

Odpověď:

Můžete nás kontaktovat na infolince 722 221 211 nebo vyplnit on-line formulář na našich internetových stránkách. A nebo nás navštívit v naší pobočce.

 

Kolik peněz mi půjčíte?

Odpověď:

U podnikatelské půjčky není horní  hranice omezena, záleží jen na hodnotě zajištění, kterou máte k dispozici.

 

Jaká je výše úroků?

Odpověď:

Výše úroků závisí na výši úvěru a zvolené délce splácení. Konkrétní příklady Vám sdělí náš úvěrový poradce, případně lze využít úvěrovou kalkulačku.

 

Jaké doklady musím předložit, abych mohl získat od MONEYMONT s.r.o. úvěr?

Odpověď:

Viz dle podmínky čerpání, jejichž seznam naleznete zde.

 

 Jakou formou mi budou peníze vyplaceny, jak budu splácet?

Odpověď:

MONEYMONT s.r.o. provádí veškerou výplatu úvěrů a dalších finančních produktů bezhotovostním způsobem, převodem peněz na Váš účet. Půjčku můžete splácet bankovním převodem nebo jednoduše inkasem z účtu.

 

Jak dlouho trvá schválení úvěru?

Odpověď:

V případě, že doložené doklady budou kompletní, je možno úvěr schválit a odeslat požadovanou částku na Váš účet do 24 hodin.

 

Co mám dělat, když jsem v prodlení a nemohu uhradit splátku?

Odpověď:

Pokud jste se dostal do situace, kdy nebudete moci uhradit splátku, kontaktujte neprodleně přiděleného úvěrového poradce, který s Vámi prodiskutuje vzniklou situaci a navrhne nejlepší postup, jak vzniklou situaci řešit.